آیا زندگی یک قدم زدن اتفاقیست؟
نوشته شده توسط : زپو

 آیا زندگی یک قدم زدن اتفاقیست؟


آیا زندگی قدم زدن اتفاقیست؟ – هارولد کلمپ

آیا زندگی فقط یک قدم زدن اتفاقی (بدون برنامه) است؟ برخی از تحلیلگران درباره برخی فروشگاه ها این طور فکر می کنند. شاید این پیش داوری به خاطر افراط در زندگیشان باشد. چه کسی می داند؟ دیگران، و خود من در بین آنها، می گوییم که زندگی از یک نظام طبیعی پیروی می کند. و قابل پیش بینی است. اگرچه تاریخ دقیقا در یک مکان یا زمان تکرار نمی شود، زمان حال اغلب در هماهنگی با حوادث گذشته است.
شما چه فکر می کنید؟
اگر برای یافتن راهی بهتر و مستقیم تر به سوی خدا اشتیاق زیادی دارید، به خواندن این کتاب ادامه دهید. حقیقتی که در جستجویش هستید ممکن است در دست شما باشد.

آیا زندگی قدم زندن اتفاقیست - هارولد کلمپ
آیا زندگی یک پیاده روی اتفاقی است ؟
من در اداره پست بودم که پدری با دختر کوچکش وارد شدند. کودک در حالی که کلیدی را محکم در دست گرفته بود، شروع به دویدن در سالن انتظار کرد. وقتی برای بررسی صندوق پستی ام رفتم، دختر کوچولو دنبالم آمد و همینطور که کلید را وارد قفل و آن را باز می کردم با نگاهی مصمم مرا می نگریست. به نظر می آمد که شیفته این فرایند شده، معلوم بود که کلیدش را در چندین صندوق و بدون هیچ موفقیتی امتحان کرده است.
او ایستاد و همین طور که صندوق پستی ام را دوباره قفل می کردم، نگاه کرد. در همین موقع کار پدرش تمام شد و آماده رفتن بود. دختر کوچکش را بغل کرد و به سمت در رفت، سپس به عقب کار برگشت و گفت : وقتی به این سن هستی و کلیدی داری، تمام دنیا یک قفل است….


خرید و دانلود  آیا زندگی یک قدم زدن اتفاقیست؟






:: برچسب‌ها: آیا , زندگی , یک , قدم , زدن ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: